Billetter

Billetter sendes direkte pr e-post etter reisebestilling. Ved betaling eller endringer på billetten sendes automatisk en oppdatert billett. Du kan dermed vente med å skrive ut billetten din til du har den endelige versjonen etter å ha betalt saldoen. Billetten må tas med på reisen og fremvises på flyplassen, samt ved ankomst til hotellet på destinasjonen.

Riktig informasjon
Når du mottar billetten, vennligst sjekk at informasjonen og spesifikasjonene er korrekte. Det er den reisendes eget ansvar å kontrollere dette. Det er viktig at navnet på den reisende står på billetten nøyaktig slik det står i personens pass. Ellers kan flyplassens sikkerhetspersonale nekte deg tilgang om bord på flyet.

For navneendring: Dersom det er behov å foreta en navneendring, må du sende en e-post til post@amisol.no slik at vi kan undersøke dette for deg. Det vil forekomme et endringsgebyr på kr. 500,- i samsvar med reisevilkår, klikk her.

Skulle det forekomme endringer i din adresse eller telefonnummer, er det viktig at du informerer Amisol Travel om dette, slik at vi kan kontakte deg ved behov.

Pass og visum
Det er den reisendes eget ansvar å ta med nødvendige og gyldige papirer og dokumentasjon, som pass og visum. Det er spesifikke regler for visum for innreise til Egypt – Se avsnittet vedr visum.

Pass
I de fleste land må passet være gyldig i minimum 6 måneder etter hjemreise. Alle barn må også ha med eget pass. Det er kommunenes Innbyggerservice som håndterer henvendelser angående pass, herunder passfornyelse. Husk at navnet på billetten kun må inneholde for- og etternavn. Mellomnavn må ikke skrives på billetten.

Visum
Noen land krever at den reisende har visum, og det må søkes direkte til landets ambassade. For ytterligere informasjon, kontakt den aktuelle ambassaden.
Les mer om visumreglene på Utenriksdepartementets nettsider her og les vår del om visum for innreise, klikk her.

Les mer om å bestille din reise her