ETTER DIN REISE

Her er all informasjon du trenger etter at du har kommet hjem fra reisen din

 

Trykk på feltet nedenfor hvis du ønsker informasjon om det.

  

Flyforsinkelser

Hva skal du gjøre hvis det er forsinkelser?

  • Ved små forsinkelser informerer flyplassen om ny reisetid på skjermene.
  • Ved større forsinkelser fra Norge informerer flyplassene på skjermene + du kan motta e-post fra oss med ytterligere informasjon.
  • Ved større forsinkelser fra Egypt vil pakkereisegjester på opplyst evt. ny hentetid i resepsjonen. Vennligst følg med på nærmere informasjon fra guiden i resepsjonen.

 

Er du kun-fly gjest, er det ditt eget ansvar å regelmessig holde øye med hjemreisetiden for ditt fly.

KAN JEG REISE HVIS JEG ER GRAVID?

Det er flyselskapets regler for gravide reisende som avgjør om en gravid kvinne kan være passasjer på et fly.
Flyselskapene har ulike regler for når en gravid kvinne kan fly senest i løpet av svangerskapet. I den forbindelse er det returdato som gjelder.

Les mer her

Reisevilkår

Våre reisevilkår utgjør grunnlaget for reisen din. Trykk på lenken nedenfor for å lese reisevilkårene.

Les reisevilkårene her

Reklamasjoner

Hos Amisol Travel streber vi alltid etter å skape den best mulige ferieopplevelsen, og det er viktig for oss at alle våre gjester har en god ferie og at forventningene til ferien oppfylles. En charterreise består av flere forskjellige komponenter, og mange elementer er involvert. Hvis noe ikke lever opp til forventningene, ber vi deg kontakte Amisol Travels guider på destinasjonen eller den lokale agenten.

På denne måten er det mulig å hjelpe mens reisen pågår, slik at du kan få en god ferie. Hvis du unnlater å kommentere en feil på destinasjonen, vil det automatisk føre til tap av retten til senere å kreve erstatning, og en reklamasjonssak vil derfor bli avvist.

 

Behandling av klager

Reklamasjoner etter avsluttet ferie må være Amisol Travel i hende senest 4 uker etter hjemkomst på kundeservice@amisol.dk. Henvendelser etter dette vil ikke bli besvart. Det kan være en behandlingstid på opptil 4-6 uker. Vennligst oppgi reisens bookingnummer.

Vi mottar ikke reklamasjoner per telefon eller på noen av våre sosiale medier.

 

Hva kan du ikke reklamere for?

Vi gjør oppmerksom på at det ikke mottas reklamasjoner på uspesifikke reiser. Det mottas heller ikke reklamasjoner med grunnlag i at andre har fått bedre rom eller betalt en annen pris for samme reise.

 

Uenighet ved reklamasjoner

Dersom det ikke oppnås enighet ved en reklamasjon, kan saken sendes inn til Pakkerejse ankenævneta for uavhengig rådgivning.

Pakkerejse ankenævnet
Haldor Topsøes Allé 1
2800 Kongens Lyngby
Tlf. 45461100
www.pakkerejseankenaevnet.dk

Det kan forekomme en behandlingstid på opptil 6 måneder hos Pakkerejse ankenævnet

Hvis det ikke oppnås enighet ved en reklamasjon som kun omhandler rene flybilletter, henvises det til Norsk Reiselivsforum.