Reiser til Egypt
  • Facebook
  • Twitter
  • Ring oss : (+47) 32 200 900
  • Min bestilling
  • Betaling
  • Bestill utflukter
  • REISEMÅL
    • Egypt
      • Rundreiser i Egypt
      • Sharm el Sheikh
      • Hurghada
      • El Gouna
      • Sahl Hasheesh
      • Makadi Bay
      • Luxor
      • Nilen
      • Kairo
      • Aswan
    • Andorra - skireiser
      • Pas de la Casa
      • Grau Roig
      • Soldeu
      • El Tarter
      • Canillo
      • Encamp
    • Italia
      • Sicilia
      • Sorrento - Amalfi
    • Golfreiser i Egypt
    • Rundreiser
  • PAKKEREISER
    • Sharm el Sheikh - Egypt
    • Hurghada - Egypt
    • Makadi Bay - Egypt
    • El Gouna - Egypt
    • Sahl Hasheesh - Egypt
    • Luxor-egypt
    • Alanya -Tyrkia
    • Sicilia - Italia
    • Kreta - Hellas
    • Skireiser til Andorra
    • Chios - Hellas
    • Narvik - Norge
    • Sorrento-Amalfi kysten
    • Rundreise- Sharm - Egypt
  • REISETYPE
    • Gruppereise i april/mai
  • RESTPLASSER
    • Egypt - Sharm el Sheikh
    • Italia - Sicilia
    • Restplasser All Inclusive
    • Restplasser 2 uker
    • Jaz-hotellerne januar 2023
    • Albatros hotellene
    • Albatros hotellene
    • Baron-Hotellene
  • REISEINFO
  • NYHETSBREV
  • TILBUD
    • Vårreiser
    • Reis i mars
    • Reiser i april
    • Reiser i mai
    • Påskeferie
    • Familieferie 2023
    • Ras Nasrani
    • Luksus til lavpris
    • Hadaba
    • Familieferier fra Oslo
Reiseinformasjon
  • 1. Avtalens inngåelse og betalingsvilkår
  • 2. Hva som omfattes av avtalen
  • 3. Reisens pris
  • 4. Særlige forhold knyttet til avtalen
  • 5. Kundens rett til å avbestille eller overdra reisen
  • 6. Arrangørens rett til å kansellere eller endre reisen uten erstatningsplikt
  • 7. Partenes plikter
  • 8. Om mangler
  • 9. Tvistebehandling
  • 10. Ikrafttredelse
  • Bestilling og betaling
  • Før avreise
  • På reisemålet
  • Hjemreise
  • Reisegavekort
  • Reisende under 18 år
  • Flyforsinkelse
  • Visum til Egypt

Informasjon

På reisemålet

Ved ankomst i Egypt blir man møtt av Amisol Travels representanter som har skilt merket med AmiSol Travel.

 

Reiselederne og guidene henviser til riktig buss fra flyplass til hotellet.

Busstransporten forhåndsbestilles sammen med reisen.   

 

På flyplassene kan det være bagasjebærere som er behjelpelige med bagasjen.

Dette koster penger og kan til tider oppleves som påtrengende.

Det er vanlig å betale ca. 1 EUR, 1 USD eller tilsvarende i lokal valuta for hjelp med bagasjen.

På våre reiser til Italia, Tyrkia og Hellas, har ikke ..

AmiSol Travel egen reiseleder tjeneste.

Ved behov for assistanse, kontaktes våre agenter på stedet.

Telefonnummer til disse sendes sammen med billetten.

 

Refusjon

AmiSol Travels kontor i Norge utbetaler ikke refusjoner eller utlegg.

 

Utgifter på reisemålet som man av ulike grunner mener Amisol Travel skal refundere må være gyldig dokumentert og gjøres opp på reisemålet.  

 

AmiSol Travel betaler ikke regninger eller gjør utlegg i forhold til hotell. Alle hotellregninger må gjøres opp i resepsjonen i god tid før avreise.  

 

Ved hotellbytte utenfor AmiSol Travels regi vil AmiSol Travel uansett grunn ikke refundere evt. utgifter i forhold til hotell, måltider, transport, telefon og lignende.

 

Turistskatt i Europa

På hotell i Europa er det vanlig å betale turistskatt. Denne betaler gjesten direkte etil hotellet. I Hellas er denne på € 3 per rom per dag.

Les mer

Hotell

Hotell

Spesifisert informasjon om hvert hotell finner man i hotellbeskrivelsene under hvert reisemål.

 

Feil informasjon og opplysninger kan forekomme.

Hoteller kan eksempelvis ha fasiliteter som i perioder kan være stengt uten at vi mottar beskjed.

 

Det er alltid Billett/Reisebevis som er gyldig dokumentasjon for bestilling av ønsket reise.

Det er viktig at man kontrollerer bestillingen nøye før man betaler reisen.

Det er alltid kundens avsvar å kontrollere at billetten stemmer overens med ønsket bestilling.

Det er alltid billetten som er gjeldene i forhold til pris, hotell, romtype og hva som er inkludert i reisens pris.

Er det feil i bestillingen eller billetten ikke stemmer overens med ønsket bestilling må dette meddeles umiddelbart og før reisen er betalt.

Etter reisen er betalt gjelder vanlige avbestillingsregler.  

 

Informasjon om hotellet på Amisol Travels egen webside er gjeldende informasjon for bestilling gjort gjennom Amisol Travel.

AmiSol Travel står ikke ansvarlig for informasjon om hotellet på hotellets egne websider.    

 

Hotellklassifisering

Hotellene klassifiseres ut i fra mange ulike kriterier som eksempelvis komfort, service, vedlikehold, beliggenhet, fasilitetstilbud i forhold til basseng, lunsjbarer/restauranter, spaavdeling og lignende.  

 

Spesifisert og detaljert informasjon om hvert hotell finner man i hotellbeskrivelsen for hvert hotell under det aktuelle reisemål.  

 

Klassifisering av de ulike reisemåls hoteller settes av det aktuelle lands turristmyndigheter.  

 

Svært høy standard. Hoteller med svært høy standard med bredt og godt fasilitetstilbud.

 

Høy standard. Hoteller med høy standard ofte med bredt og godt fasilitetstilbud.  

 

Middels standard. Hoteller med middels standard ofte med begrenset fasilitetstilbud.  

 

Enkel standard. Hoteller med enklere standard og svært begrenset eller ingen fasilitetstilbud.I de fleste tilfeller er det dusj og toalett på rommet.

 

Svært enkel standard. Hoteller med svært enkel standard uten fasilitetstilbud. I visse tilfeller deler man dusj og toalett med andre gjester.  

 

Innsjekking

Ved innsjekking på hotellene leveres passene i resepsjonen for registrering og kontroll.

Passene kan hentes kort tid etter innsjekking.

Man må selv sørge for å hente passet i resepsjonen.  

 

Hvis man ikke sjekker inn på hotellet ankomstdagen mister man retten til hotellet om ikke annet er avtalt og skriftlig bekreftet fra AmiSol Travel.

 

Utsjekking

I forhold til utsjekking praktiserer ulike regler for når man må sjekke ut av rommet på de forskjellige reisemålene.

På enkelte reisemål kan det være utsjekking kl. 12.00 eller 14.00 på avreisedagen.

Dette kan også gjelde selv om flyet går etter kl. 00.00.                                                           

- Vær i resepsjonen i god tid før hjemreise.                                   

- Se til at hotellregninger er betalt i god tid før hjemreise.                                                                    

 

Rom

Ved noen hoteller tilbyr AmiSol Travel ulike typer rom.

Hvilke typer spesifikasjoner som tilbys varierer i forhold til hotell.

 

Type rom er spesifisert i bookingsystemet og på Billett/Reisebevis ved bestilt reise.

Har man betalt tillegg for spesifikasjoner står dette på Billett/Reisebevis og er bestilt.  

 

Hotellene fordeler rom innenfor hotellområdet.

AmiSol Travel kan ikke velge rom for sine gjester.

 

Rommene kan ha forskjellig beliggenhet på hotellområdet, være av forskjellig størrelse og ha forskjellig interiør.

Plasseringen av rom er utenfor Amisol Travels kontroll.  

 

Har man spesielle ønsker i forhold til plassering kan dette noteres på bestillingen kun som et ønske uten garanti for at ønsket blir innfridd.  

 

Sengene kan være mykere eller hardere enn vi er vant 

Ekstra oppredning vil som regel skje på sovesofa, sofa, benk, eller feltseng.  

 

Barneseng er ikke standard på rom og kan ikke forhåndsbestilles ved bestilling.

Ønsker man barneseng på rommet kan dette noteres på bestillingen kun som et ønske uten garanti for at ønsket blir innfridd.  

 

220 V i Egypt, Tyrkia og Hellas.

I visse tilfeller er strømforsyning problematisk og brudd på tilførsel til elektrisitet og vann kan oppstå.

Tilgang til oppvarmet vann kan være begrenset.

Vanntrykket er ofte svakere en hva man er vant med fra Norge.  

 

Aircondition på rommene kjøler ned luften men varmer ikke opp.

I kaldere perioder er det ikke uvanlig at hotellene skrur av aircondition anlegget.

Spesifikasjoner i forhold til om aircondition er inkludert finner man i hver hotellbeskrivelse under boksen ”Fasiliteter” til høyre.  

Bygninger er ikke isolerte og eksterne varmekilder finnes ikke.

I vintermånedene kan bygninger og hotellrom bli kalde.

 

I leiligheter/studio med muligheter for enkel matlaging er utstyret til dette begrenset og ofte av enkel standard.  

 

Rengjøringen kan noen steder være enklere en hva man er vant med fra Norge.

 

Egypt er et ørkenområde og sand er ikke til å unngå.

Sanden er meget finkornet og legger seg fort som belegg på gulvene. 

 

Rommene må benyttes av den eller de reisende som har bestilt.

Det er forbudt å la andre personer bruke rommet.

 

Dobbeltrom

Et rom med to separate senger eller en dobbeltseng.

Se hotellbeskrivelse for hvert hotell under reisemål for spesifiserte detaljer.  

 

Leiligheter/Studio

To roms leilighet består som oftest av et soverom og oppholdsrom.

Kokeplate og kjøkkenutstyr for enkel matlaging.   

 

Tre roms leilighet varierer ofte i forhold til størrelse og utforming.

Som oftest består leiligheten av to separate soverom og et oppholdsrom.

Kokeplate og kjøkkenutstyr for enkel matlaging.   

 

Studio er ett roms leilighet som ofte er små og består av kombinert soverom og oppholdsrom.

Kokeplate og kjøkkenutstyr for enkel matlaging.   

 

Alle leilighetstyper og studio er enkelt utstyrt.

Alle kjøkkentyper er kun ment for enkel matlaging og har begrenset utstyr til dette.

Leiligheter som beskrives med kjøkkenutstyr for enkel matlaging innfrir landets turistmyndigheters minimumskrav.

Dette vil i mage tilfeller innebære ett glass, en kopp, en tallerken og bestikk per person i tillegg til en kasserolle, en stekepanne og en liten kaffekjele.  

 

Dusjforheng og baderomsmatte finnes som oftest ikke.

Avløpsrørene på badet er ofte veldig smale.

På mange hotell anmodes du til å legge papiret i en beholder ved siden av toalettet.  

 

Alle leilighetstyper og studio har laken og håndklær.

 

Forbruksvarer som for eksempel oppvaskbørste, toalettpapir, rengjøringsutstyr er ikke inkludert i reisens pris.  

 

Enkelte leiligheter er bedre utstyrt.

 

Beskrivelsen terrasse innebærer i de fleste tilfeller terrasse på bakkeplan.  

 

Ved noen hoteller finnes andre spesifiserte romtyper.

I hotellbeskrivelsen vil det da den aktuelle romtypen være beskrevet.  

 

Uformingen av alle typer rom, leiligheter og studio varierer avhengig av hotell.

Det kan være store forskjeller.

Det kan også være forskjeller i forhold til utformingen av samme romtype innenfor samme hotell.  

 

Oppvarmet basseng

Noen hoteller har oppvarmet basseng.

Bassengene vil som regel være oppvarmet i en begrenset periode fra november til mars.

Hotellene står selv ansvarlig for oppvarmet basseng i perioden.

AmiSol Travel kan ikke garantere at bassengene er oppvarmet i perioden.

 

Spaavdeling, treningssenter og tennisbane

En eller flere av disse fasilitetene finnes på flere hoteller.

Vi omtaler imidlertid ikke denne typen fasiliteter i våre hotellbeskrivelser, da disse fasilitetene etter vår erfaring ikke står i forhold til forventingene.

Ofte er denne typen fasiliteter av vesentlig enklere standard enn hva man forbinder med disse betegnelsene i Norge.

 

Verdisaker

På hotellene er det muligheter for oppbevaring av verdisaker i safe på rommet eller i resepsjonen.

Vi anbefaler alle våre gjester å benytte seg av disse.

Ikke oppbevar verdisaker utenfor safe på rommet eller ved strand/basseng.  

 

Ved tyveri må man politianmelde forholdet på reisemålets politistasjon for rapport.

Amisol Travel er ikke ansvarlig for stjålne, mistede eller ødelagte verdisaker. D

ette er alltid en forsikringssak.

Husk at forsikringsselskapene ikke foreter utbetalinger uten dokumentasjon.     

 

Vaskeriservice

Noen hoteller tilbyr vask av klær.

Vi gjør oppmerksom på at man selv er ansvarlig for vask av klær på hotellene.

AmiSol Travel står ikke erstatningsansvarlig dersom klær eventuelt skulle bli ødelagt eller borte.

 

Byggestøy

Noen ganger kan det bli påbegynt bygging i områdene rundt hotellet og på våre reisemål uten at AmiSol Travel vet om dette.

Byggeaktiviteter kan starte etter reisen er bestilt eller under oppholdet på reisemålet.

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for byggestøy på områdene rundt hotellet eller på reisemålet. 

 

Andre hotellgjester

Hotellene er ofte store enheter og andre reisearrangører leier rom på de samme hotellene.  

Amisol Travel har ingen kontroll på hvilke andre reisearrangører eller hvilke andre nasjonaliteter som bor på samme hotell.

 

Ulike nasjonaliteter har ulik kultur og ulike måter å feriere på og.  

Noen arrangører tilbyr aktiviteter og underholdning som innebærer musikk, bruk av mikrofon og høytalere, leker og lignende innefor hotellområdet på dagtid og kveldstid.

Gjester fra landene Italia og Russland er i stort flertall på enkelte hoteller.

Reisearrangører fra disse nasjonalitetene har ofte sterk fokus på aktiviteter og underholdning på hotellområdet og det kan ofte være høy musikk rundt svømmebassengene og på stranden.

Dette kan til tider virke forstyrrende.  

AmiSol Travel er ikke ansvarlig for andre reisearrangørers eller gjesters aktiviteter på hotellområdet.

 

Gjenglemte ting

Den reisende er selv ansvarlig for det man tar med seg.

Husk å sjekke fly, busser til/fra hotell, busser som blir brukt på utflukter, hotellrom og lignede.

Vi vil gjøre vårt beste for å få gjenglemte ting tilbake til Norge men står ikke økonomisk eller på annen måte ansvarlig for ting som blir glemt igjen.

Gjenglemte ting må regnes som tapt og man må henvende seg til sitt forsikringsselskap for eventuell erstatning.

 

Feil/Mangler

Ta kontakt med Amisol sin hotellrepresentant evt. reiseleder dersom du oppdager mangler/feil i forbindelse med hotelloppholdet.   

 

Hotellbytte

Hotellbytte kan i spesielle tilfeller oppstå.

Hotellene kan ha overbooket i spesielle perioder som reisemålets høytider og myndighetene kan stenge av hoteller eller områder ved for eksempel statsbesøk.

Hotellene kan også stenges pga. uforutsette forhold som ødeleggelser eller plutselig renovasjon.

AmiSol Travel vil i disse tilfelle gjøre vårt beste for å finne et tilsvarende hotell av samme standard.

 

Alle rammede gjester vil da bli kontaktet umiddelbart.

I spesielle tilfeller kan man få beskjed om hotellbytte ved ankomst på reisemålet.  

 

Ved ønske om bytte av hotell er Amisol Travel behjelpelig med dette under forutsatt ledig kapasitet mot 300,- i administrasjonsgebyr.

 

Bytte av hotell er aldri kostnadsfritt uansett årsak.

Prisen er alltid hotellets markedspris og betales direkte til hotellet.

Betalingen for opprinnelig hotell refunderes ikke.

Les mer

Utflukter

Utflukter

På våre reisemål tilbys et utvalg av utflukter. Utflukter på reisemålet er ikke inkludert i reisens pris utenom på Rundreiser Egypt.  

Oversikt over utfluktene finner man under ”Utflukter” på våre websider under hvert reisemål.

Utvalget av utflukter som tilbys på våre websider og på reisemålet kan variere.

 

Reiselederservice

De fleste av vår reiseledere er engelsktalende.

I Egypt er det stor arbeidsledighet og turistmyndighetene stiller krav til at minimum 80 % av ansatte i turistbransjen skal være fra landet.

 

Guider

På utflukter er det alltid med engelsktalende guide.

I visse tilfeller har ikke reiseleder lov til å guide i forhold til reisemålets regler i forhold til dette.

I mange tilfeller må guider ha utdannelse som guide og sertifisering for å kunne guide.

Det er ikke lov å guide uten denne lisensen i Egypt.  

 

Påmelding

På noen av reisemålene kan utflukter bestilles og betales før avreise.

Utfluktene kan også bestilles og betales på reisemålet.

 

I Egypt må deltakere som ikke har skandinavisk pass levere sitt pass for kopi til reiseleder før påmelding til utflukten.

Turristmyndighetene skal godkjenne kopien av sikkerhetsårsaker.  

 

Dykkekurs/Dykking

Ved bestilling og gjennomføring av dykkekurs og dykking kan endringer i oppsatt kursbeskrivelse eller dykkeprogram forekomme.

Dette på grunn av forhold som antall kursdeltakere/dykkere, nivå på kursdeltakere/dykkere og værforhold.

Dette er for å ivareta sikkerhetshensyn.

 

Transport/Utstyr/Sikkerhet

Transportmiddeler som benyttes på utfluktene kan være av annen standard en det man er vant til fra Norge.

Avhengig av antall påmeldte på utflukten benyttes buss eller mindre busser kalt Coaster.

Coaster har ikke har samme standard i forhold til komfort som buss. 

 

Lover, systemer og rutiner i forhold til byggeplasser, vedlikehold, sprøyting, forurensning, røyking, kjørekultur, fartsgrenser, eldre biler og båter er ofte svært annerledes enn i Norge.

Sikkerhetslover og rutiner i forhold til hjelmbruk ved aktiviteter er ofte annerledes og av annen kvalitet enn i Norge.

Man må derfor selv vurdere sikkerheten på aktiviteter man ønsker å delta på.  

 

På reisemålene kan man bli tilbudt utflukter av lokale byråer eller privat personer. Utfluktene tilbys ofte til en lavere pris en hva Amisol Travel tar for sine utflukter.

Reisearrangørens utflukter er kvalitetssikret med hensyn til guider, nødvendige lisenser, transportmidler og pålagt registrering av deltagerne hos myndighetene.

Dette er et pålegg vi som reisearrangør og vår agent er pålagt fra myndighetene på reisemålet.

Pålegget skal ivareta gjestenes sikkerhet på stedet og sikre at utflukten blir gjennomført med nødvendig informasjon og kvalitet.  

 

På mange utflukter er det lagt inn stopp i ulike typer butikker.

Det presiseres at gjestene ikke er forpliktet til å kjøpe noe.

Amisol Travel er ikke ansvarlig for varer kjøpt i disse butikkene i forhold til evt. pris, defekt, kvalitet eller forfalskninger av merkevarer, metaller, lokale suvenirer og lignende.  

 

Oppmøte til utflukter

Møt ved avtalt oppmøtested for utflukten etter de anvisninger som gis i forhold til fremmøte tid.

AmiSol Travel er ikke ansvarlig ved for sent fremmøte til utflukter.

AmiSol Travel er ikke ansvarlig om man er fraværende på avtalt møtested i forhold til oppmøtetiden til utfluktene.

 

Forbehold om endring/avlysning av utflukter

Endringer i utfluktsprogrammet kan forekomme. Vi forbeholder oss retten til å flytte eller avlyse utflukten hvis for eksempel værforhold gjør at den ikke kan gjennomføres. Skulle en utflukt blir avlyst, meddeler vi selvfølgelig dette til deg så snart vi kan og pengene for utflukten tilbakebetales.

Les mer

Skade/sykdom

Skade/sykdom

Skulle man under oppholdet bli utsatt for sykdom eller ulykker og har behov for lege husk alltid kvitteringer for utgifter i forhold til dette.

 

Alle utgifter med kvitteringer leveres til forsikringsselskapet etter hjemkomst.

Husk å få en bekreftelse fra lege om skaden og skadens omfang.

 

Om alvorligere sykdom eller ulykker inntreffer vil dette bli en sak mellom lege, sykehus og den reisendes forsikringsselskap (evt. Euroalarm og SOS Internasjonal).

Måltider

Måltider

Innholdet i halvpensjon, helpensjon og all inclusive starter ved innsjekking på hotellet og opphører etter utsjekking. Det kan derfor forekomme at man går glipp av et par måltider avhengig av ankomst og avreisetid, eller fordi man er med på en utflukt.   

 

De ulike reisemålene og hotellene har forskjellig standard og organisering i forhold til måltider på hotellet.

Spesifikasjoner i forhold til måltider finner man i beskrivelsen av hotellet.  

Ved benevnelsen ”Ingen måltider” er ingen måltider på hotellet inkludert i oppholdet.

 

På hoteller av høyere standard er det vanlig med ”dresscode” ..

i restaurantene. Dette innebærer at man skal kle seg pent når man besøker restauranten. Det er f.eks. vanlig at mann har på seg langbukse, lukkede sko, skjorte og lignende.  

 

Mat og drikke kjøpt utenfor hotellområdet kan ikke medbringes inn på hotellområdet på hotellene i Egypt.  

Mat og drikke kjøpt utenfor hotellområdet kan ikke medbringes inn på hotellområdet ved bestilling av rom i Hellas.

Mat og drikke kjøpt utenfor hotellområdet kan medbringes inn på hotellområdet ved bestilling av leilighet/studio i Hellas/Italia.

 

Frokost

Ved benevnelsen ”Frokost er inkludert” er frokostbuffet inkludert på hotellet.

Om det er mulig å bestille frokost mot tillegg står dette oppgitt i tillegg til prisen for en ukes frokost ved det aktuelle hotell.

Frokosten er ofte frokostbuffé. Innhold og størrelse på frokosten varierer mellom reisemål og hotell.

I Egypt og Tyrkia er det ofte stor internasjonal frokostbuffé.

I Hellas/Italia er ofte frokostserveringen enklere.  

 

Halvpensjon

Ved benevnelsen ”Halvpensjon” er halvpensjon inkludert på hotellet.

Om det er mulig å bestille halvpensjon mot tillegg under oppholdet står den aktuelle måltidsbenevnelsen, hva som er inkludert og pris oppgitt.

 

Halvpensjon inkluderer frokost og middag.

Drikke er ikke inkludert.

Mat og drikke fra room service og minibar er ikke inkludert.

Bestilling utenom måltidene er ikke inkludert.

Drikke serveres kun i glass og ikke i hele flasker.

Under øvrig vil det ved hoteller med halvpensjon stå oppgitt hvor halvpensjon måltidene serveres.  

 

Helpensjon

Ved benevnelsen ”Helpensjon” er halvpensjon inkludert på hotellet eller båten.

Om det er mulig å bestille halvpensjon mot tillegg under oppholdet står den aktuelle måltidsbenevnelsen, hva som er inkludert og pris oppgitt.

 

Helpensjon inkluderer frokost, lunsj og middag.

Drikke er ikke inkludert.

Mat og drikke fra room service og minibar er ikke inkludert.

Bestilling utenom måltidene er ikke inkludert.

Drikke serveres kun i glass og ikke i hele flasker.

 

Under øvrig vil det ved hoteller med halvpensjon stå oppgitt hvor halvpensjon måltidene serveres.

Ved opphold om bord på båt vil helpensjon måltidene serveres i båtens bufférestaurant.  

 

All Inclusive

All Inclusive inkluderer frokost, lunsj og middag.

Drikke til måltidene er inkludert (lokale drikkevarer).

Snacks og/eller drikke i baren ved bassenget mellom måltidene er inkludert.

Lokal alkoholholdig drikke er inkludert.

Mat og drikke fra room service og minibar er ikke inkludert.

Bestilling utenom måltidene er ikke inkludert.

Drikke serveres kun i glass og ikke i hele flasker.

Tilbudet vil varierer fra hotell til hotell i innhold og kvalitet. All inclusive programmet gjelder ikke mellom midnatt og  frokost

 

Lunsjbarer/Restauranter

Evt. tilgang til lunsjbarer/restauranter på hotellet finner man i hver hotellbeskrivelse.

Ved All Inclusive/Halvpensjon/Helpensjon er det spesifisert i hotellbeskrivelsen hvor måltidene serveres.   

Les mer

Reiser til Egypt

Amisol Travel
Postboks 268 Strømsø
3003 Drammen
Norge
Orgnr. 984077726
Telefon :32 200 900
Mail: post@amisol.no

  • Facebook
  • Twitter

Amisol Travel AS

  • Ansvarlighet på reisen
  • Hvorfor velge Amisol?
  • Kontakt oss
  • Amisol bruker informasjonskapsler, såkalte cookies på denne nettsiden
  • Personopplysninger
  • Reisevilkår

Reiseinformasjon

  • Bestilling og betaling
  • Før avreise
  • På reisemålet
  • Hjemreise
  • Reisegavekort
  • Visum til Egypt

Hurtig Kontakt

2023 Amisol Travel

Amisol bruker informasjonskapsler ("cookies") for å øke kvaliteteten på nettstedet. Les mer om hvilke kapsler vi bruker.
Ved å fortsette å bruke nettstedet, aksepterer du vår bruk av informasjonskaplser