Reiser til Egypt
  • Facebook
  • Twitter
  • Ring oss : (+47) 32 200 900
  • Min bestilling
  • Betaling
  • Bestill utflukter
  • REISEMÅL
    • Egypt
      • Rundreiser i Egypt
      • Sharm el Sheikh
      • Hurghada
      • El Gouna
      • Sahl Hasheesh
      • Makadi Bay
      • Luxor
      • Nilen
      • Kairo
      • Aswan
    • Andorra - skireiser
      • Pas de la Casa
      • Grau Roig
      • Soldeu
      • El Tarter
      • Canillo
      • Encamp
    • Italia
      • Sicilia
      • Sorrento - Amalfi
    • Rundreiser
  • PAKKEREISER
    • Sharm el Sheikh - Egypt
    • Hurghada - Egypt
    • Makadi Bay - Egypt
    • El Gouna - Egypt
    • Sahl Hasheesh - Egypt
    • Luxor-egypt
    • Alanya -Tyrkia
    • Sicilia - Italia
    • Kreta - Hellas
    • Skireiser til Andorra
    • Chios - Hellas
    • Narvik - Norge
    • Sorrento-Amalfi kysten
    • Rundreise- Sharm - Egypt
    • Rundreise - Hurghada - Egypt
  • REISETYPE
  • RESTPLASSER
    • Egypt - Sharm el Sheikh
    • Hellas - Kreta
    • Italia - Sicilia
    • Restplasser All Inclusive
    • Restplasser 2 uker
    • Jaz-hotellerne januar 2023
    • Albatros hotellene
    • Albatros hotellene
    • Baron-Hotellene
    • Januarsalg
    • Januarsalg Familieferie
  • REISEINFO
  • NYHETSBREV
  • TILBUD
    • Vinterferie 2023
    • Sommer 2023
    • Påskeferie
    • Reiser i februar
    • Luksus til lavpris
    • Januartilbud
    • Ukens tilbud
Reiseinformasjon
  • 1. Avtalens inngåelse og betalingsvilkår
  • 2. Hva som omfattes av avtalen
  • 3. Reisens pris
  • 4. Særlige forhold knyttet til avtalen
  • 5. Kundens rett til å avbestille eller overdra reisen
  • 6. Arrangørens rett til å kansellere eller endre reisen uten erstatningsplikt
  • 7. Partenes plikter
  • 8. Om mangler
  • 9. Tvistebehandling
  • 10. Ikrafttredelse
  • Bestilling og betaling
  • Før avreise
  • På reisemålet
  • Hjemreise
  • Reisegavekort
  • Reisende under 18 år
  • Flyforsinkelse
  • Visum til Egypt

Informasjon

Bestilling og betaling

Reisen kan bestilles på vår webside eller på vår kundetelefon.

Ved bestilling legger man inn antall personer per rom/leilighet. 

Alternativene som vises vil alltid være de tilgjengelige alternativ for antall personer man legger inn i samme rom /leilighet.

Om man ønsker flere rom/leiligheter må man derfor legge inn tilsvarende antall bestillinger som rom /leiligheter.

Mailen man mottar ved bestilling av reise inneholder Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord, betalingsinformasjon og faktura med betalingsfrister.

 

Man kan betale reisen med ønsket kort ved å ..

logge på Min Side med bestillingsnummer og passord.

Passordet må skrives inn nøyaktig med skille mellom store og små bokstaver.

Man kan også betale reisen med kort på vår kundetelefon.

 

Etter betaling vil man automatisk motta en ny mail med kvittering for betalingen og et nytt reisebevis hvor reisen er registrert som betalt.

Det er viktig at man kontrollerer bestillingen nøye før man betaler reisen.

Det er alltid kundens avsvar å kontrollere at billetten stemmer overens med ønsket bestilling.

Det er alltid billetten som er gjeldene i forhold til pris, hotell, romtype og hva som er inkludert i reisens pris.

Er det feil i bestillingen eller billetten ikke stemmer overens med ønsket bestilling må dette meddeles umiddelbart og før reisen er betalt.

Etter reisen er betalt gjelder vanlige avbestillingsregler.

Les mer

Bestilling

Bestilling

Reisen kan bestilles på nett, epost eller per telefon.

Gruppereiser og spesialbestillinger sendes på epost til: post@amisol.no

Du mottar billett/reisebevis pr. e-post straks etter bestilling.

Dersom du ikke mottar billett/reisebevis pr. e-post, kontakt oss på telefon 32 200 900 eller pr. e-post post@amisol.no

Les nøye gjennom reisedokumentet og pass på at alle opplysninger stemmer før du foretar betalingen.

 

Ved spesielle tilbud er det ingen internettrabatt.

Ved bestilling på vår kundetelefon er det ingen internettrabatt og et administrasjonsgebyr på ..

75,- per bestilling kommer i tillegg.

 

Bestilling på webside

- Velg avreise flyplass 

- Velg reisemål

- Velg antall voksne 

- Velg antall barn

- Velg antall spedbarn

- Klikk søk

- Velg avgang

- Velg hotell

 

Fyll ut personopplysninger og fullfør din bestilling.

 

Ved bestilling legger man inn antall personer per rom/leilighet.

Alternativene som vises vil alltid være de tilgjengelige alternativ for antall personer man legger inn i samme rom /leilighet.

Om man ønsker flere rom/leiligheter må man derfor legge inn tilsvarende antall bestillinger som rom /leiligheter.

 

Alle bestillinger blir automatisk sendt til epostadressen man har registrert på bestillingen.

Man mottar da Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord og faktura med betalingsfrister og betalingsinformasjon.

 

Bestilling på kundetelefon

Tlf.: (+ 47) 32 200 900

Våre reisekonsulenter vil da legge inn ønskelig bestilling.

Alle bestillinger blir automatisk sendt til mail adressen man har registrert på bestillingen.

Man mottar da Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord og faktura med betalingsfrister og betalingsinformasjon.

 

Forsikringer

Vi anbefaler alle våre gjester å ha avbestillingsforsikring og reiseforsikring.

 

Skulle man under oppholdet bli utsatt for sykdom eller ulykker og har behov for lege husk alltid kvitteringer for utgifter i forhold til dette.

Alle utgifter med kvitteringer leveres til forsikringsselskapet etter hjemkomst.

Husk å få en bekreftelse fra lege om skaden og skadens omfang.

Om alvorligere sykdom eller ulykker inntreffer vil dette bli en sak mellom lege, sykehus og den reisendes forsikringsselskap (evt. Euroalarm og SOS Internasjonal).
Blir man utsatt for tyveri må man alltid ta kontakt med politiet for rapport.

Ved forsinket, mistet og ødelagt bagasje må det alltid foreligge en PIR rapport.

Denne rapporten får man på flyplassen og må fylles ut før man forlater terminalen.

 

Avbestillingsforsikring dekker tilbakebetaling av reisens kostnad ved plutselig sykdom hos seg selv eller nærmeste familie i forkant av reisen.    

 

Husk at forsikringsselskapene ikke foreter utbetalinger uten dokumentasjon. 

Amisol Travel dekker ikke sykdom, ulykker, tyveri eller forsinket, mistet eller ødelagt bagasje.

Dette er alltid en forsikringssak.

Les mer

Betaling

Betaling

Bestillinger med mer enn 35 dager til avreise må betale depositum/påmeldingsavgift innen 5 dager.

Bestillinger med mindre enn 35 dager til avreise må betales med en gang.

Ved bestilling senere enn 4 dager før avreise må reisen betales umiddelbart med kort. Se menypunktet for betaling øverst på nettsiden.

Om reisen ikke er betalt innen forfallsdato vil reisen bli avbestilt. 

 

Betaling i bank/nettbank.

Husk å bruke KID-nummer i betalingen.

Ved bestilling senere enn 35 dager til avreise og reisen betales i nettbank skal kvittering sendes på mail til post@amisol.no

Det er ikke mulig å betale reisen ..

i nettbank senere enn 7 dager før avreise.


Betaling med kort.

Reisen kan betales med Visa/Mastercard/Eurocard/

Det er dessverre ikke mulig å betale reisen med Amerikan Express (AmEx)

Ved betaling med kreditkort Visa/Master/Eurocard blir det trukket 1,5 % av reisens pris i kortgebyr.

Man kan betale reisen med ønsket kort ved å logge på Min Side med bestillingsnummer og passord.

Passordet må skrives inn nøyaktig med skille mellom store og små bokstaver.

Man kan også betale reisen med ønsket kort på vår kundetelefon.

 

Billett/Reisebevis inneholder betalingsinformasjon og faktura med betalingsfrister.

 

Etter betaling vil man automatisk motta en ny mail med kvittering for betalingen og et nytt reisebevis hvor reisen er registrert som betalt.

 

Fax: (+47) 32 200 901

Mail: post@amisol.no

Les mer

Billett/Reisebevis

Billett/Reisebevis

Alle bestillinger blir automatisk sendt til mail adressen man har registrert på bestillingen.

Man mottar da Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord og faktura med betalingsfrister og betalingsinformasjon.

Etter betaling vil man automatisk motta en ny mail med kvittering for betalingen og et nytt reisebevis hvor reisen er registrert som betalt.

 

Billett/Reisebevis man mottar på oppgitt mail adresse må printes ut og medbringes til innsjekking.

 

Man behøver Billett/Reisebevis både ved reisen til og fra reisemålet.

Ingen andre reisedokumenter enn Billett/Reisebevis man mottatt på mail er nødvendig.

Boardingkort ..

utleveres ved innsjekking på flyet.

Man får ikke sjekket inn uten medbrakt Billett/Reisebevis.

 

Det er viktig at man kontrollerer bestillingen nøye før man betaler reisen.

Det er alltid kundens avsvar å kontrollere at billetten stemmer overens med ønsket bestilling.

Det er alltid billetten som er gjeldene i forhold til pris, hotell, romtype og hva som er inkludert i reisens pris.

Er det feil i bestillingen eller billetten ikke stemmer overens med ønsket bestilling må dette meddeles umiddelbart og før reisen er betalt.

 

Det er viktig at korrekt alder på evt. baby og barn oppgis på billetten.

I forhold til romkapasitet og priser vil det ved feilaktig oppgitt alder alltid være kundens ansvar å dekke evt. kostnader i forhold til dette.

Pass leveres ved innsjekking på fly og hotell.

 

Etter reisen er betalt gjelder vanlige avbestillingsregler.

Les mer

Reiser til Egypt

Amisol Travel
Postboks 268 Strømsø
3003 Drammen
Norge
Orgnr. 984077726
Telefon :32 200 900
Mail: post@amisol.no

  • Facebook
  • Twitter

Amisol Travel AS

  • Ansvarlighet på reisen
  • Hvorfor velge Amisol?
  • Kontakt oss
  • Amisol bruker informasjonskapsler, såkalte cookies på denne nettsiden
  • Personopplysninger
  • Reisevilkår

Reiseinformasjon

  • Bestilling og betaling
  • Før avreise
  • På reisemålet
  • Hjemreise
  • Reisegavekort
  • Visum til Egypt

Hurtig Kontakt

2023 Amisol Travel

Amisol bruker informasjonskapsler ("cookies") for å øke kvaliteteten på nettstedet. Les mer om hvilke kapsler vi bruker.
Ved å fortsette å bruke nettstedet, aksepterer du vår bruk av informasjonskaplser