Ved spesielle tilbud er det ingen internettrabatt. Ved bestilling på vår kundetelefon er det ingen internettrabatt og et administrasjonsgebyr på 75,- per bestilling kommer i tillegg.
Bestilling på nettside:
- Velg avreisested og reisemål.
- Dato for avreise og lengde.
- Velg antall voksne, barn og spedbarn.
- Klikk søk.
- Velg ønsket hotell og rom.
- Klikk bestill og fyll ut kontaktinformasjon og navn på medpassasjerer.
- Legg ved eventuelle tillegg på din bestilling og fullfør din bestilling.
- Vær oppmerksom på at navn på bestilling skal være likt, slik det er oppgitt i pass.
Ved bestilling legger man inn antall personer per rom/leilighet. Alternativene som vises vil alltid være de alternativ som er tilgjengelig for antall personer som legges inn i samme rom/leilighet.
Om man ønsker flere rom/leiligheter må man derfor legge inn tilsvarende antall bestillinger som rom/leiligheter.
Etter bestillingen er registrert vil bekreftelse på bestillingen automatisk bli sendt til e-post oppgitt i bestillingen.
Du vil motta Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord (til "Min Bestilling") og faktura med betalingsinformasjon og -frister.
Bestilling på kundetelefon
Tlf.: (+ 47) 32 200 900
Våre reisekonsulenter hjelper deg med å imøtekomme dine ønsker for reisen.
Alle bestillinger blir automatisk sendt til mail adressen man har registrert på bestillingen.
Du vil motta billett/reisebevis, bestillingsnummer, passord (til "Min Bestilling") og faktura med betalingsinformasjon og -frister.
Forsikringer
Vi anbefaler alle våre gjester å ha avbestillingsforsikring og reiseforsikring.
Skulle man under oppholdet bli utsatt for sykdom eller ulykker og har behov for lege: husk alltid kvitteringer for utgifter i forhold til dette.
Alle utgifter med kvitteringer leveres til forsikringsselskapet etter hjemkomst.
Husk å få en bekreftelse fra lege om skaden og skadens omfang.
Ved alvorlig sykdom eller ulykker vil dette bli en sak mellom lege, sykehus og den reisendes forsikringsselskap (evt. Euroalarm og SOS Internasjonal).
Blir man utsatt for tyveri må man alltid ta kontakt med politiet for rapport.
Ved forsinket, mistet og ødelagt bagasje må det alltid foreligge en PIR rapport. Denne rapporten får man på flyplassen og må utfylles før man forlater terminalen.
Avbestillingsforsikring dekker tilbakebetaling av reisens kostnad ved plutselig sykdom hos seg selv eller nærmeste familie i forkant av reisen.
Husk at forsikringsselskapene ikke foreter utbetalinger uten dokumentasjon.
Amisol Travel dekker ikke sykdom, ulykker, tyveri eller forsinket, mistet eller ødelagt bagasje. Dette er alltid en forsikringssak.