Bestilling
Reisen kan bestilles på nett, epost eller per telefon.
Gruppereiser og spesialbestillinger sendes på epost til: post@amisol.no
Du mottar billett/reisebevis pr. e-post straks etter bestilling.
Dersom du ikke mottar billett/reisebevis pr. e-post, kontakt oss på telefon 32 200 900 eller pr. e-post post@amisol.no
Les nøye gjennom reisedokumentet og pass på at alle opplysninger stemmer før du foretar betalingen.
Ved spesielle tilbud er det ingen internettrabatt.
Ved bestilling på vår kundetelefon er det ingen internettrabatt og et administrasjonsgebyr på ..
75,- per bestilling kommer i tillegg.
Bestilling på webside
- Velg avreise flyplass
- Velg reisemål
- Velg antall voksne
- Velg antall barn
- Velg antall spedbarn
- Klikk søk
- Velg avgang
- Velg hotell
Fyll ut personopplysninger og fullfør din bestilling.
Ved bestilling legger man inn antall personer per rom/leilighet.
Alternativene som vises vil alltid være de tilgjengelige alternativ for antall personer man legger inn i samme rom /leilighet.
Om man ønsker flere rom/leiligheter må man derfor legge inn tilsvarende antall bestillinger som rom /leiligheter.
Alle bestillinger blir automatisk sendt til epostadressen man har registrert på bestillingen.
Man mottar da Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord og faktura med betalingsfrister og betalingsinformasjon.
Bestilling på kundetelefon
Tlf.: (+ 47) 32 200 900
Våre reisekonsulenter vil da legge inn ønskelig bestilling.
Alle bestillinger blir automatisk sendt til mail adressen man har registrert på bestillingen.
Man mottar da Billett/Reisebevis, bestillingsnummer, passord og faktura med betalingsfrister og betalingsinformasjon.
Forsikringer
Vi anbefaler alle våre gjester å ha avbestillingsforsikring og reiseforsikring.
Skulle man under oppholdet bli utsatt for sykdom eller ulykker og har behov for lege husk alltid kvitteringer for utgifter i forhold til dette.
Alle utgifter med kvitteringer leveres til forsikringsselskapet etter hjemkomst.
Husk å få en bekreftelse fra lege om skaden og skadens omfang.
Om alvorligere sykdom eller ulykker inntreffer vil dette bli en sak mellom lege, sykehus og den reisendes forsikringsselskap (evt. Euroalarm og SOS Internasjonal).
Blir man utsatt for tyveri må man alltid ta kontakt med politiet for rapport.
Ved forsinket, mistet og ødelagt bagasje må det alltid foreligge en PIR rapport.
Denne rapporten får man på flyplassen og må fylles ut før man forlater terminalen.
Avbestillingsforsikring dekker tilbakebetaling av reisens kostnad ved plutselig sykdom hos seg selv eller nærmeste familie i forkant av reisen.
Husk at forsikringsselskapene ikke foreter utbetalinger uten dokumentasjon.
Amisol Travel dekker ikke sykdom, ulykker, tyveri eller forsinket, mistet eller ødelagt bagasje.
Dette er alltid en forsikringssak.